۱۳۸۹ آذر ۲۹, دوشنبه

ضرب و شتم و شکنجه شدید فرزاد اسلامی برای قبول اتهامات واهی

فرزاد اسلامی دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز و دبیر سابق تشکیلات کانون دانشجویان مسلمان که در بند ۲ الف زندان اوین به سر می‌برد، طی روزهای گذشته و از طرف بازجویان برای قبول اتهامات واهی شدیدا تحت فشار قرار داشته و مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار رهانا، سامانه خبری خانه حقوق بشر ایران، بازجویان پرونده برای این فعال دانشجویی چند اتهام سنگین برشمرده و از او خواسته‌اند که این اتهامات را قبول کند.
این در حالی است که بازجویان هیچ مدرکی برای صحت اتهاماتی که زده‌اند ارائه نداده‌اند. فرزاد اسلامی تمامی اتهامات را قویا رد کرده و اعلام کرده است به هیچ عنوان زیر بار قبول این اتهامات واهی نخواهد رفت.
اسلامی پیش از این به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاهی به ریاست قاضی صلواتی به خاطر شرکت در تجمع ۲۱ مهرماه ۱۳۸۸ در دانشکده فنی تهران مرکز به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که به مدت سه سال به حالت تعلیق درآمده است.
وی در شامگاه ۱۲ آبان سال گذشته بازداشت شده و به مدت ۱۵ روز را در بند امنیتی ۲۴۰ زندان اوین سپری کرده بود، از طرف کمیته انضباطی دانشگاه تهران مرکز نیز به اتهام تحریک و ترغیب دانشجویان به تجمع به سه ترم تعلیق محکوم شده است.
این فعال دانشجویی در آستانه روز دانشجو در تاریخ ۱۴ آذر ماه بازداشت شده بود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com