۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

افشين اسانلو، برادر منصور اسانلو بازداشت شده است، هرانا

خبرگزاری هرانا - افشين اسانلو، برادر منصور اسانلو، رئيس زندانی هيئت مديرهٔ سنديکای کارگران اتوبوسرانی تهران و حومه از اول آذرماه سال جاری توسط ماموران امنيتی ناپديد شده است.

اين در حاليست که همکاران وی گفته اند وی توسط چند تن از ماموران لباس شخصی در ترمينال جنوب بازداشت شده است.
مادر افشين اسانلو در گفتگو با تلوزيون صدای آمريکا ضمن تاييد اين خبر گفته است که وی در ترمينال جنوب و هنگامی که قصد گرفتن دفترچهٔ اتوبوس جهت حرکت را داشته، دستگير شده است.

وی تاکيد کرد که فرزند کوچکش هيچ گونه فعاليت سنديکايی و يا سياسی نداشته و در رابطه با يک تصادف بازداشت شده است.

اين در حاليست که وی در طی اين مدت تنها موفق به برقراری يک تماس تلفنی کوتاه با خانوادهٔ خود شده که در ان نيز موفق به اعلام محل نگهداری خود نشده است.

خانم گلگزی از سرنوشت فرزند کوچترش، افشين اسانلو، ابراز نگرانی کرد و گفت: من بايد لااقل بدانم کدام بند نگهش می دارند. اما من حتی نمی دانم برای پيگيری وضعيتش به کجا مراجعه کنم.

اين در حاليست که خانوادهٔ منصور اسانلو عموما و عروس وی خصوصا، بار‌ها مورد آزار و اذيت نيروهای امنيتی جهت تحت فشار گذاشتن اين فعال کارگری، قرار گرفته‌اند.

هم چنين مادر اين زندانی سياسی در ادامه در مورد وضعيت منصور اسانلو می گويد چندی پيش که وی در بيمارستان بستری شده بود، اجازهٔ حتی دقيقه‌ای ملاقات در بيمارستان به وی را نداده‌اند.

فاطمه گلگزی در ادامه گفت که ماموران در حالی که پسرم نيمه هوش بود جلوی چشمان من به آن دستبند و پابند زدند، و حتی مامورانی که مراقب وی بودند دست من را گرفته و محکم کشيدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com