۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

آرش ارکان زندانی جنبش سبز جان سپرد

آرش ارکان یکی از جوانان شرکت کننده در تظاهرات روز سیزدهم آبان ماه که از بیماری کلیوی رنج می‌برد به دلیل بی‌توجهی زندانبانان روز نهم بهمن ماه در بیمارستان « بقیة الله» درگذشت.
آرش ارکان یکی از زندانیان گمنام بعد از انتخابات سال گذشته، روز سیزدهم آبان ماه بعد از تظاهرات توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد. وی که برای کمک به جوانی که در حال فیلمبرداری از پلیس ضد شورش بود مجبور شد یکی از سربازان را متوقف کند خود اسیر دست آنان شد. به گزارس سبزلینک از وی تا سه ماه خبری نبود تا پس از سه ماه توانست با دوست خود، رها تماس بگیرد.به پیشنهاد وکیل وی پرونده او در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفت و او در گمنامی تمام در زندان جان سپرد. قبل از صدور حکم به او چند روزی مرخصی داددند.او که از بیماری کلیوی رنج می‌برد بالاخره روز نهم بهمن ماه در زندان اوین جان سپرد و به شمار شهدای گمنام جنبش سبز پیوست
با وجود آنکه وی از بیماری کلیه رنج می‌برد و بدنش به شدت نحیف شده‌بود اما زندانبان‌ها به وی بی توجهی نموده و بالاخره با بالا گرفتن بیماریش او را به بیمارستان « بقیه الله» منتقل کردند ولی او دیگر به کما رفته بود و پس از ساعاتی جان سپرد.

۱۵ بهمن ۱۳۸۹ دانا دبیر/خودنویس
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com