۱۳۸۹ اسفند ۷, شنبه

مادر مجید توکلی: از وقتی بردنشان به بند جدید هیچ خبری از پسرم ندارم

خانواده‌ی مجید توکلی، فعال دانشجویی زندانی می‌گویند که از زمان انتقال وی به بند جدید‌التاسیس امنیتی در زندان رجایی‌شهر هیچ گونه اطلاعی از وضعیت فرزندشان ندارند. مادر مجید توکلی با بیان این مطلب می‌گوید: من و پدرش به علت مریضی امکان سفر از شیراز به کرج را نداریم. در نتیجه از یک ماه پیش که منتقلشان کرده‌اند به این بند و تلفنشان هم قطع شده دیگر هیچ اطلاعی از وضعیت مجید نداریم.


به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، مجید توکلی، فعال دانشجویی و دانشجوی دانشگاه امیر اکبیر 16 آذر ماه سال گذشته پس از سخنرانی در سالگرد روز دانشجو برای سومین بار توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد. وی مرداد ماه امسال و پس از اعتصاب غذای دسته جمعی زندانیان سیاسی در بند 240 زندان اوین به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شد.


لازم به یادآوری است مسئولان زندان رجایی‌شهر قریب به یک ماه پیش در اوایل بهمن ماه با انتقال کلیه زندانیان سیاسی و نیز امنیتی به سالن 12 بند 4 این زندان اقدام به تاسیس یک بند امنیتی مشابه بند 350 زندان اوین نمودند. بنابر گزارش‌های تایید شده کلیه 64 زندانی محبوس در این بند از حق تماس تلفنی محروم هستند. محدودیت در ساعات استفاده از هواخوری و نیز محرومیت از ملاقات حضوری از دیگر موارد نقض حقوق تصریح شده‌ی این زندانیان است.


عیسی سحرخیز، داود سلیمانی، منصور اسانلو، رسول بداقی، احمد زیدآبادی، مهدی محمودیان، رضا رفیعی فروشانی، مجید توکلی و حشمت‌الله طبرزدی از جمله زندانیان منتقل شده به بند چهار زندان رجایی‌شهر هستند.

۱ نظر:

  1. تو لینکی که دادم مشکلاتی که جنبش داره که باعث میشه پیروز نشیم رو گفتم اینجا هم یه خلاصه از راه حل خودم میگم: به نظرم باید تظاهرات رو محله ای کنیم کافیه فقط نیروها رو بکشونیم تو محله ها و تو کل سطح شهر مثل اولا.. ولی با یه تفاوت , به نظرم راه پیروزی بدون تلفات ما یه چیزه: فقط >نارنجک... یکم از فواید نارنجک بگم بعد برم سراغ ادامه ی راه حل: 1-اول از همه نمیشه از نارنجکا بعدا سواستفاده کرد...مثل تفنگ و هرکی که به جر نارنجک از سلاح دیگه ای استفاده کرد راحت میشه قصد های بعدیش رو فهمید... 2-نارنجک تنها سلاحی هستش که مردم خودشون می سازن واحتیاجی به وارد کردن نداره فکر کنم تو هر چهارشنبه سوری هر محله یا هر خیابون یه بار نارنجک خوردن رو تجربه کرده باشن پس احتمالا تو هر محله یکی که نارنجک بلد باشه هست یا خیلی راحت میشه یاد گرفت چه جوری بسازیم... 3-هر یه نارنج واسه زخمی کردن یا از بین بردن 4 5 تا بسیجی کافیه شایدم بیشتر جلوی یه گروه 30 نفرشون بنداز ببین بعدش می تونن بیان دنبالت همون موقع یا نه... 4-قدرتش از تفنگ خیلی بیشتره و ...کافیه تو هر محله فقط یه نفر کنار یکی از کوچه های محلا وایسه و به محض اینکه اینا داشتن میومدن نارنجک بندازه جلوی پاشون
    http://adyaanedooroogh.blogspot.com/2011/03/blog-post.html

    پاسخحذف

تماس info.sedayezendani@gmail.com