۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

پافشاری مسئولان در اخفای اجرای حکم اعدام حسین خضری

علی رغم گذشت دو روز از اعلام رسمی اجرای حکم اعدام حسین خضری در زندان ارومیه، مسئولین زندان و قوه قضائیه از اجرای حکم اعدام این زندانی ابراز بی اطلاعی کرده و پاسخ شفافی به خانواده وی ارائه نمی دهند.
خواهر حسین خضری در گفتگو با گزارشگر هرانا گفت: «طی دو روز گذشته بار‌ها به زندان و دادسرا مراجعه کردیم، اما مسئولین هیچ نوع اطلاعاتی در قبال تائید خبر به ما نمی‌دهند»
وی در ادامه افزود: «به زندان ارومیه مراجعه کردیم و گفتند باید به دادسرا برویم، به دادسرا رفتیم گفتند دادستان در ماموریت بسر می‌برد.»
برادر وی پیش‌تر در گفتگو با خبرگزاری هرانا اعلام کرد «به شورای تامین استان مراجعه کردیم و آن‌ها نیز از خبر منتشر شده از سوی واحد مرکزی خبر ابراز بی‌اطلاعی کردند.»
شایان ذکر است، خبرگزاری‌های دولتی پیش‌تر به نقل از شورای تامین استان آذربایجان غربی از اجرای حکم اعدام یک عضو پژاک خبر دادند که اتهام مطرح شده برای آن جزء اتهاماتی اصلی بود که در پرونده حسین خضری و در زمان بازجویی مطرح شده است.
از سوی دیگر پیش‌تر دادستانی و شعبه ۹ اجرای احکام خبر اجرای حکم اعدام حسین خضری را به برادر وی اعلام کرده بودند که به دلیل نامعلومی به تعویق افتاده بود.
تمامی شواهد و قرائن حاکی از اجرای حکم اعدام حسین خضری است اما مسئولین زندان و قضایی همچنان با اعلام بی‌اطلاعی و کتمان خبر خانواده وی را در بلاتکلیفی نگه داشته اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com