۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

بی‌خبری مطلق از فرزاد اسلامی فعال دانشجویی (دوستان لطفا خبر رسانی کنید)

فرزاد اسلامی دانشجوی حقوق دانشگاه آزاد تهران مرکز و دبیر سابق تشکیلات کانون دانشجویان مسلمان از تاریخ ۱۴ آذر ماه سال جاری بازداشت و به زندان اوین منتقل شده است.
به گزارش رهانا، سامانه خبری «خانه حقوق بشر ایران» طی هفته‌های گذشته این فعال دانشجویی دانشگاه آزاد برای قبول اتهامات واهی شدیدا تحت فشارهای جسمی و روحی از سوی بازجویان قرار گرفته بود.
فرزاد اسلامی از ابتدای بازداشت هیچ تماس تلفنی یا ملاقاتی با خانواده‌ خویش نداشته و پیگیری‌های خانواده برای کسب خبر از فرزاد اسلامی تا کنون بی‌نتیجه مانده است. یکی از مسئولین در دادسرای مستقر در زندان اوین یکی از اتهامات فرزاد اسلامی را «ارتباط با سفارت‌خانه‌های خارجی» ذکر کرده است که از نمونه همان اتهامات واهی است که این فعال دانشجویی به خاطر پذیرش آن شدیدا تحت فشار قرار دارد.
اسلامی پیش از این به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاهی به ریاست قاضی صلواتی به خاطر شرکت در تجمع ۲۱ مهرماه ۱۳۸۸ در دانشکده فنی تهران مرکز به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود که به مدت سه سال به حالت تعلیق درآمده است.
وی در شامگاه ۱۲ آبان سال گذشته بازداشت شده و به مدت ۱۵ روز را در بند امنیتی ۲۴۰ زندان اوین سپری کرده بود، از طرف کمیته انضباطی دانشگاه تهران مرکز نیز به اتهام تحریک و ترغیب دانشجویان به تجمع به سه ترم تعلیق محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com