۱۳۸۹ آذر ۲۰, شنبه

عیسی سحرخیز از شب گذشته در زندان تحت مراقبت ویژه قرار دارد

 شب گذشته عیسی سحرخیز  به علت تنگی نفس و افزایش شدید فشار خون از ۱۱ به . ۱۹ به بهداری زندان اوین منتقل  و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت.
به گزارش تحول سبز، ضربان قلب وی نیز به ۴۵ رسیده که تا زمان ارسال این گزارش پزشکان در بهداری اعلام کرده‌اند که سحرخیز برای ادامه درمان باید به بیمارستان منتقل گردد.
مهدی سحرخیز فرزند این روزنامه نگار دربند گفت: من و خانواده‌ام نگران حال پدرم هستیم و هر اتفاقی برای پدرم رخ دهد مسئولیتش با مسئولین جمهوری اسلامی است!
مهدی سحرخیز گفت: با اینکه پزشک پدرم دستور جراحی وی را در بیمارستان داده بود ولی باز هم مسئولین سر باز زدند و وی را در داخل زندان عمل کردند.
وی هم‌چنین در ادامه خاطرنشان کرد: با آنکه پزشک معالج سحرخیز ۴ ماه پیش درخواست ام آر ای داده است ولی مقامات امنیتی این اجازه را نداده‌اند که وی را برای عکس‌برداری ببرند.
مهدی سحرخیز در ادامه از سازمان پزشکان بدون مرز به عنوان ارگانی مستقل و غیر سیاسی خواست تا به وضعیت زندانیان بیمار سیاسی ایران از جمله پدرش، ابراهیم یزدی، نسرین ستوده، هنگامه شهیدی، مهدی محمودیان و.. بپردازند و به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمی زندانیان سیاسی به‌ جمهوری اسلامی ایران فشار آورده و به ایران بیایند و وضعیت زندانیان سیاسی را پیگیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com