۱۳۸۹ آذر ۲۲, دوشنبه

پخش کاندوم جهت تجاوز بی دردسر به زندانیان جوان

مسئولین زندان رجایی شهر بین زندانیان شرور که به زندانیان جوان و تازه وارد تجاوز جنسی می کنند کاندوم پخش کردند.
بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران(هرانا)، مسئولین زندان رجایی شهر با حذف صورت مسئله اقدام به پخش کاندوم بین زندانیان شرور سالن 11 بند 4 برای ممانعت از انتشار بیماری های مقاربتی از جمله هپاتیت و ایدز در بین زندانیان پرداختند.

گفتنی است، زندانیان شرور همواره با حمایت مسئولین فاسد زندان به زندانیان سالن 12 که محل نگهداری زندانیان جوان است شبانه مراجعه کرده و به ایشان در قبال تهیه مواد مخدر و یا با تهدید تجاوز میکنند.

۷ نظر:

  1. harchand tajavoz dardnake amma be har hal ba kandom az ghesmati az asare an jelogiri mishe in kar benazare man khube

    پاسخحذف
  2. vay joooooon kashki man ham onja bodam manam mikardan
    asheghe inam ke ye marde lat mano bokone

    پاسخحذف
  3. نفرین بر این بیداد ای مهتاب نفرین

    پاسخحذف
  4. ajibe ke to iran ba in hame amare jormo jenayato tajavoz to in 30 sali ke akhonda omadan hichkas ne ye akhondo koshte na behesh tajavoz karade kheyli ajibe !!!!

    پاسخحذف
  5. belakhare mishe shenasaee shon kard vaghti mogheeyatesh pish omad koshteshon ta az tarse joneshon irano vel konan beran samte afrigha alan tanha mardomi ke mishe gol zad afrighaeea hastan

    پاسخحذف
  6. من معتقدم گرچه ممکن است مسئولان زندان از تجاوز «نظام‌مند» به عنوان حربه‌ای در مورد بسیار از زندانیان سیاسی استفاده کنند، اما در مورد زندانیان معمولی چنین نیست و روابط جنسی در زندان‌ها اجتناب‌ناپذیر است.
    به نظر من، اگر از دیدگاه عملی نگاه کنیم، این کار مثبت است. من فکر می‌کنم حتی در کشورهای پیشرفته هم به این نتیجه رسیده‌اند که جلوگیری کامل از این مسئله امکان‌پذیر نیست و نمی‌توان این رویداد را به صفر رساند، بنابراین علاوه بر روش‌های نظارتی همیشگی، قرار دادن کاندوم، می‌تواند از انتقال بیماری‌های مقاربتی بین زندانیان جلوگیری کند.

    پاسخحذف
  7. چرا اصلا باید به زندانی تجاوز بشه که کاندوم پخش کنند مگه مملکت صاحب ندغره که این عر بهای سوسمار خور گدا برمسند قرت نشستنن و به زندانی تجاوز بشه مرگ بر حکومت جنایتکار اخوندی . اما اون ناشناس شماره 2 که میگه آخ جون من کردم اصولا از نظر روانشناسی کسانی که بهشان تجاوز شده دوست دارند تجاوز کنن .. مثل همین آقا خاک بر سرت کثافت کونی معلومهآخوند ها خوب کونت گذاشتن. این آخوندها هم همگی کونی هستنن اصلا شک نکنید بهمین دلیل تجاوز به حقوق به زندانی به همه میکنن

    پاسخحذف

تماس info.sedayezendani@gmail.com