۱۳۹۰ تیر ۳, جمعه

بازداشت فرهاد باغبانی، حجت کلاشی و هفت تن از اعضای حزب پان ایرانیست

صبح روز جاری، فرهاد باغبانی، حجت کلاشی و هفت تن از اعضای حزب پان ایرانیست در اهواز بازداشت و به نقطه نامعلومی انتقال پیدا کردند.
فرهاد باغبانی، روزنامه‌نگاری که برای حضور در جلسه صبح امروز سازمان جوانان حزب پان ایرانیست شرکت کرده بود، به همراه حجت کلاشی و هفت تن دیگر بازداشت شد.
به گزارش «خانه حقوق بشر ایران» این رونامه نگار که پیش از این نیز در اسفند ماه ۸۸ به اتهام «اقدام علیه امنیت ملی»، «عضویت در حزب پان ایرانیست» و «تبانی برای برهم زدن نظم عمومی» به همراه  مهندس رضا کرمانی در اهواز بازداشت شده بود، پس از چندی با قید ضمانت از زندان کارون اهواز آزاد شده بود، اما تاکنون جلسه رسمی دادگاه وی و رضا کرمانی بر گزار نشده است.
حجت کلاشی نیز از اعضای حزب پان ایرانیست و مسئول سازمان جوانان این حزب و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم سیاسی است.
وی در تاریخ ۱۹ شهریور ۱۳۸۹ توسط نیروهای امنیتی در اصفهان بازداشت و در تاریخ ۲۹ شهریور به قید وثیقه از زندان مرکزی اصفهان آزاد شده بود. پس از چندی بار دیگر ۱ بهمن  ۱۳۸۹ در مراسم یادبود به مناسبت اولین سال درگذشت دکتر ابراهیم میرانی مسول تشکیلات حزب پان ایرانیست در خوزستان،  توسط نیروهای امنیتی بازداشت ودر تاریخ ۶ بهمن ۸۹ به قید وثیقه ۲۰ میلیون تومانی آزاد شده بود.
این بازداشت در حقیقت سومین بازداشت حجت کلاشی، در یک سال اخیر به حساب می‌آید.

۲ نظر:

  1. ای بابا باز که بچه ها رو گرفتن . خیلی مسخرست اونایی که دلش.ن برا ایرام می سوزه باید تو زندان باشن . آخرش میلاد سرش رو به باد می ده ابوالفضل هم که تو زندانه فرهاد خان هم به جمعشون اضافه شد زنده باد همشهریهای حوذم میلاد و فرهاد و ابوالفضل

    پاسخحذف
  2. ای بابا باز که بچه ها رو گرفتن . خیلی مسخرست اونایی که دلشون برا ایران می سوزه باید تو زندان باشن . آخرش میلاد سرش رو به باد می ده ابوالفضل هم که تو زندانه فرهاد خان هم به جمعشون اضافه شد زنده باد همشهریهای خودم میلاد و فرهاد و ابوالفضل

    پاسخحذف

تماس info.sedayezendani@gmail.com