۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

عبدالناصر مهیمنی دست به اعتصاب غذا زده است

عبدالناصر مهیمنی، رئیس خانه مطبوعات استان گلستان که روز ۲۳ بهمن ماه در گرگان بازداشت شده بود، دست به اعتصاب غذا زده است.

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، مهیمنی پس از ۶ روز بی‌خبری در نخستین تماس تلفنی خود از زندان امیرآباد گرگان اعلام کرده است که از اولین روز بازداشت در اعتصاب غذای کامل به سر می‌برد.
وی دلیل این اعتصاب غذا را اعتراض به بازداشت غیر قانونی توسط اداره کل اطلاعات گلستان اعلام کرده است. وی پیش از بازداشت از بیماری جسمانی رنج می‌برد و بر همین اساس در حال حاضر وضعیت جسمی وخیمی دارد.

عبدالناصر مهیمنی در این تماس گفته است که به دلیل عدم پاسخگویی به بازجویانش وی را از زندان اطلاعات به زندان عمومی امیرآباد گرگان (بند مالی) منتقل کرده‌اند.

رئیس خانه مطبوعات گلستان هم چنین اشاره کرده که که در ۱۳ نامهٔ جداگانه (بالغ بر ۵۰ صفحه) تخلفات صورت گرفته در طول بازداشتش را به مسوولین قضایی اعلام کرده است.

شایان ذکر است که از وضعیت محمدحسین مهیمنی، دیگر بازداشتی خانواده مهیمنی و فرزند استاندار گلستان در دوره اصلاحات که ۲۲ بهمن بازداشت شده بود، هنوز خبری در دست نیست و خانواده وی در بی‌خبری کامل به سر می‌برند و نسبت به سلامت جسمی و روحی وی نگرانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com