۱۳۸۹ دی ۱۲, یکشنبه

دیدار دانشجویان ستاره دار و محروم از تحصیل با خانواده ضیا نبوی

وبلاگ شورای دفاع از حق تحصیل از دیدار جمعی از دانشجویان محروم از تحصیل و ستاره دار با خانواده سید ضیا نبوی خبر داد. اعضای این نهاد صنفی مدافع حقوق دانشجویان محروم از تحصیل با حضور در منزل پدری ضیا نبوی در شهر سمنان، با اعضای خانواده ی سید ضیا نبوی، دانشجوی ستاره دار زندانی دیدار کردند.

به گزارش دانشجونیوز، در این دیدار دانشجویان ستاره دار و محروم از تحصیل ضمن همدردی با خانواده نبوی، از مقاومت جانانه ضیا نبوی در زندان کارون اهواز تقدیر کردند.
در این دیدار دوستان سید ضیا نبوی و خانواده وی، با بی اساس خواندن اتهامات وارده به این دانشجوی ستاره دار، خواستار آزادی هر چه سریعتر وی شدند.
حاضران در جلسه اتهامات وارده به ضیا نبوی را واهی خوانده و محکومیت وی به حکم سنگین ۱۰ سال حبس در تبعید را، انتقام جویی دستگاههای امنیتی از فعالیت های مسالمت جویانه ضیا نبوی در انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بابل و شورای دفاع از حق تحصیل خواندند.

در دیدار یاد شده اعضای شورای دفاع از حق تحصیل از شهرهایی چون، شیراز، مشهد، تهران، رشت، بابل و سمنان، برای این دیدار حضور یافته بودند.



در این دیدار همچین دست نوشته هایی که افراد مختلف برای ضیا و خانواده ی مقاوم اش نوشته بودند با آنان تحویل داده شد. در ادامه خانواده ضیا و برخی از دوستان او در فضایی صمیمانه به بازگویی خاطراتی از دوران دانشجویی و فعالیتهای ضیا پرداختند. در این دیدار بارها پدر ضیا تاکید کرد که حضور در کنار هر کدام از این دانشجویان محروم از تحصیل برایش یادآور حضور شیرین فرزند دربندش است.
در این دیدار همچنین خانواده ی ضیا از سختی های  هر بار سفر به اهواز، برای ملاقات چند دقیقه ای  گفتند.
خانواده سید ضیا نبوی از روحیه بسیار بالای ضیا در زندان خبر دادند. خانواده وی همچنین نسبت به  ایجاد محدودیت های غیر قانونی برای این دانشجوی ستاره دار هم چون محدودیت در حق تماس تلفنی، حق ملاقات، حق استفاده از کتاب و ... اعتراض کردند.

گفتنی است سید ضبا نبوی، عضو  شورای دفاع از حق تحصیل و شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت به تحمل ۱۰ سال حبس در تبعید محکوم شده است و هم اکنون در زندان کارون اهواز زندانی میباشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com