۱۳۸۹ دی ۲۶, یکشنبه

جمهوری اسلامی ١٣ نفر دیگر را هم کشت

ماشین جنایت حكومت اسلامی هرروز تعدادی را قربانی میكند. اعدام بیش از ٥٠ نفر در سه هفته گذشته در ایران، بیلان كار قوه قضاییه حكومت جنایتكار اسلامی است.

روز گذشته حكومت اسلامی ایران اعلام كرد كه ٧ نفر را به اتهام نگهداری مواد مخدر و یك جوان را به اتهام تجاوز در زندان اوین اعدام كرده است و امروز ٥ نفر در خرم آباد اعدام شدند. این جنایاتت در ادامه اعدامهای گسترده در هفته های اخیر در شهرهای مختلف کشور است. جمهوری اسلامی روز ١٣ آبان ٧ نفر را در كرمانشاه اعدام کرد، ٤ دیماه ٦ نفر و ٧ دی علی صارمی و علی اكبر سیادت را اعدام كرد. روز ١١ دی ٤ نفر در سیستان و بلوچستان و همان روز ٨ نفر در قم اعدام شدند. ١٨ دی ٤ نفر در اصفهان، ٢ نفر در بروجرد و یك نفر در شیروان اعدام شدند. روز ١٥ دی نیز یک نفر را در ملاء عام در مركز شهر تهران به دار آویختند، در حالیکه مدتها بود اعدام علنی کنار گذشته شده بود. برخي اخبار نیز حاكی از اعدام مخفیانه ١٠ نفر در زندان مشهد و ١٢ نفر در زندان زاهدان است. همچنین اعلام شده است که بزودی در مشهد حكم قطع دست دو نفر اجرا میشود.

در این مدت حسین خضری، زندانی سیاسی را از زندان ارومیه به تهران منتقل  كرده اند و مسئولین زندان به خانواده حسین گفته اند برای اجرای حكم اعدام به تهران منتقل شده است. جان زهرا بهرامی در خطر جدی است . رژیم حكم اعدام زهرا را قطعی كرده و هر لحظه امكان اجرای این حكم هست. جان حبیب لطیفی، حبیب گلپری پور، جعفر كاظمی و محمد علی حاج آقایی نیز در خطر جدی است.

جمهوری اسلامی برای اعدام و جنایت بیشتر بویژه علیه زندانیان سیاسی نقشه میکشد. باید این توطئه جنایتکارانه را در نطفه خفه کرد. باید دست به حرکات گسترده و مستمر زد و فضائی از اعتراضات بزرگ و رادیکال را علیه اعدام و در دفاع از زندانیان سیاسی در ایران و در خارج کشور شکل داد. عقب راندن حکومت مفلوک اسلامی عملی است. با تمام قوا باید در مقابلش قد علم کرد. کمیته بین المللی علیه اعدام مردم آزادیخواه و مخالفین حکومت اسلامی در سراسر جهان را فرامیخواند در تظاهرات سراسری و جهانی روز شنبه ٢٩ ژانویه با تمام قوا شرکت کنند.



كمیته بین المللی علیه اعدام

١٣ ژانویه ٢٠١١

۱ نظر:

  1. بنام یزدان بخشاینده‌ی بخشا

    سرنوشت این جنایتکاران و آدمکشان این است که یا بمیرند بروند جهنم
    یا به شمشیر امام زمان گردن زده شوند
    یا به دست مردم شریف و داغ دیده و البته خشمگین محاکمه و مجازات و البته اعدام شوند تا مزه اعدام را بچشند
    یا خداوند آنها را به صورت خوک و میمون و جانوران دیگر مسخ کند
    احمق یعنی اینها
    بدبخت یعنی اینها
    در عوض ما اعدامی ها راحت می شویم!
    یک عمر آزادی خواهی کرده ایم
    حالا آزاد می شویم!
    نه از اعدام و شکنجه م یترسیم نه از هیچ چیز دیگر که حکومت بیدادگر بخواهد با آن ما را بترساند
    به قول خمینی خروس راحل ما را بکشید بیشتر می شویم!
    احمقهای جنایتکار آدمخوار در ده 60 هولوکاست راه انداختند تا دشمنان را سرکول کرده و تمامشان کنند!
    ولی چی شد نتیجه داد ؟
    دست و پا و زبان این ملعون ها رو باید برید که به جای اصلاح جامعه به فساد و تباهی آن تلاش وافر می کنند بعد مجرم درست می کنند و سخت ترین مجازات را نسبت به او اعمال می کنند بعد ادعا می کنند که عدالت را اجرا می کنیم!
    نظام شلوار و شورت ندارد لخت است!

    پاسخحذف

تماس info.sedayezendani@gmail.com