۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

پرونده سازی جدید و محاکمۀ زندانی سیاسی کیوان صمیمی

کیوان صمیمی

آژانس ايران خبـــــــــــــر: بنابه گزارشات رسیده به"فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران "روز چهارشنبه 15 دی ماه حوالی ساعت 06:45 زندانی سیاسی کیوان صمیمی مدیر ماهنامه نامه به دادگاه انقلاب تهران برده شد و مورد محاکمه قرار گرفت.آقای صمیمی همراه با تعدادی از زندانیان سیاسی طی بیانیه ای خواستار تشکیل کمیته تحقیق بین المللی شده بودند و به این دلیل دادگاهی شده است.
رژیم ولی فقیه که در ظاهر خود عضو سازمان ملل می باشد و جاهایی که به نفع وی است و برای پنهان کردن جنایت علیه بشریت خود با هیئتهای گسترده در آن شرکت می کند و سعی در فریب جهانیان بر می آید ولی وقتی که فعالین حقوق بشری خواستار تشکیل کمیته بین المللی حقیقت یاب می شوند علیه آنها پرونده سازی می کند وآنها را مورد محاکمه قرار می دهد.
زندانی سیاسی کیوان صمیمی از زندانیان سیاسی رژیم پیشین می باشد و مدیر مسئول ماهنامه توقیف شده نامه است. او همچین در کمیته پی‌گیری بازداشت‌های خودسرانه، کمیته حمایت از حقوق شهروندی و نیز کمیته دفاع از حق تحصیل عضویت داشت.آقای صمیمی 23 خرداد 88 با یورش مامورین وزارت اطلاعات دستگیر و بیش از 4 ماه در سلولهای انفرادی بسر برد و در تاریخ 12 بهمن محکوم به 6 سال زندان و محرومیت مادام العمر از فعالیتهای سیاسی گردید.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران، مورد محاکمه قرار دادن زندانیان سیاسی که به صرف دادخواهی از مجامع بین المللی فرا خوان می دهند را محکوم می کند و از دبیر کل و کمیسر عالی حقوق بشر خواستار اقدامات عملی و موثر برای پایان دادن به اعمال بی شرمانه و سرکوبگران رژیم ولی فقیه در ایران است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com