۱۳۸۹ دی ۶, دوشنبه

بیست تن در منزل پدر حبیب الله لطیفی بازداشت شدند


خبرگزاری هرانا – در پی یورش ماموران امنیتی و اطلاعاتی به منزل پدری حبیب الله لطیفی زندانی محکوم به اعدام بیست تن بازداشت و روانه بازداشتگاه نامعلومی شدند.
بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، در ساعت 22 شب گذشته دوازده تن از مهمانان به همراه هشت عضو خانواده حبیب الله لطیفی در یک یورش گسترده به منزل پدری این زندانی سیاسی بازداشت شدند.

از سوی دیگر کلیه تماس های زندانیان محبوس در زندان سنندج قطع شده و هیچگونه اطلاعی از سرنوشت حبیب الله لطیفی به دست نیامده است.
لازم به ذکر است، شب گذشته دست کم 30 تن از نیروهای گارد ضد شورش به همراه نیروهای اطلاعاتی به منزل پدری وی یورش برده و در نتیجه آن بیست نفر بازداشت شدند که هویت 12 بازداشتی که میهمان خانواده حبیبی بوده اند نامشخص است.
شاهدان عینی به گزارشگر هرانا گفتند نیروهای امنیتی در بازداشت این افراد دست به اقدامات خشونت آمیزی از جمله ضرب و شتم میهمان زده اند.

یورش وحشیانه مزدوران حكومت اسلامی به  خانواده حبیب لطیفی و دستگیری هشت نفر از اعضا خانواده


ساعت ١٠ شب یكشنبه در سنندج٬ سی نفر از مزدوران حكومتی به منزل  حبیب لطیفی یورش برده و سه خواهر و سه برادر و همسریكی از برادران و پدر حبیب را دستگیر كردند. از دیروز خبری در مورد محل نگهداری این هشت نفر در دست نیست. امكان ارتباط تلفنی و اینترنتی با شهر سنندج بسیار سخت شده و امكان ارتباط با وكلای حبیب  نیز نیست.

حكومت اسلامی با این یورش وحشیانه به خانواده حبیب و دستگیری هشت نفر٬ در حقیقت قصد پاسخ دادن به موج عظیم نفرتی را كه دارد كه این چند روز از ایران و از دنیا نثار آنها شده است. حكومت اسلامی با اعدام و جنایت زنده است و همین دو روز گذشته هفت نفر را اعدام كرده و اجرای حكم اعدام متهم به قتل در واقعه سعادت آباد را قصد دارد هفته آینده در ملا عام انجام دهد. آخوندهای كف به دهان در نماز جمعه این هفته و از جمله آخوند خاتمی از دستگاه به اصطلاح قضایی اشان درخواست شدت عمل میكنند. و منظور همه اینها خون ریختن بیشتر است.

حكومت اسلامی از خشم و نفرت مردم بویژه با صعود سرسام آور قیمتها ٬ بسیار نگران است. اینها هر روز خواب وحشت می بینند و تنها راه حل ساكت كردن مردم خشمگین و گرسنه را برپا كردن چوبه های دار در خیابانها و كشتن جوانان و معترضین میدانند.
كمیته بین المللی علیه اعدام یورش وحشیانه مزدوران حكومت اسلامی به منزل حبیب لطیفی و دستگیری هشت نفر از اعضای خانواده حبیب را بشدت محكوم میكند و از همگان دعوت میكند كه برای لغو حكم اعدام حبیب و آزادی اعضای خانواده او به خیابان بیایند. ما در حال یك جنگ و نبرد مهم علیه این حكومت هستیم و در دفاع از حبیب و حبیب ها و در اعتراض به آزار و اذیت خانواده های فعالین سیاسی و اعدامیها٬ باید متحدانه وارد عمل شده و جواب محكمی به این تشبثات حكومت اسلامی بدهیم.

از همه كسانیكه بر علیه حكم اعدام حبیب فعالیت كردند٬ دعوت میكنیم به میدان آمده و به این سیاست بیشرمانه حكومت اسلامی پاسخ محكم بدهند.
حكم اعدام حبیب باید فورا ملغی شود.

اعضا خانواده حبیب باید فورا آزاد شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com