۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

بهروز جاوید تهرانی: یک صدا آزادی و دموکراسی را فریاد زنیم

بهروز جاوید تهرانی زندانی دربند در زندان گوهردشت، پیامی به مناسبت روز دانشجو منتشر کرد.
در پیام بهروز جاوید تهرانی که در اختیار دانشجونیوز قرار گرفته، وی از دانشجویان خواسته است تا "دست در دست زنان و مردان و كارگران يك صدا ديكتاتوری و استبداد مذهبی را محكوم و آزادی و دموكراسی را فرياد زنند".

بهروز جاوید تهرانی اولین بار پس از وقایع ۱۸ تیر ۷۸ بازداشت و به هشت سال حبس محکوم شد. وی پس از چهار سال تحمل حبس از زندان آزاد شد ولی مجددا در سال۸۴ بازداشت شد و تاکنون دربند است. وی بارها در زندان گوهردشت کرج مورد آزار و اذیت مسئولین زندان قرار گرفته است.

متن پیام بهروز جاوید تهرانی به شرح است:

پديده جنبش های دانشجويی و نقش آن درنهضت دمكراسی خواهی ملت ايران پيش از اين بسيار تبيين و مورد اظهار نظر صاحب نظران قرار گرفته است و نيازی به تكرار و قلمی كردن مجدد اين جانب در اين فرصت كم نيست.

بي شك امروز ما لحظات مهمی در پيش رو داريم، لحظات مشهود از آينده نگری، شجاعت و احساس مسئوليت ملت شجاع و غيور ايران كه ثابت كرده كه هميشه متاثر از قشر دانشجو بوده است و اينك آرزو دارد تا روز ۱۶ آذر، شاه بيت غزل انقلاب به وسيله اين قشر نخبه جامعه ما سروده شود.

بي شك هرعمل شجاعانه و آگاهانه ای كه دانشجويان در اين روز تاريخی انجام دهند می تواند قابل تعميم به كل اقشار جامعه ما باشد.

دانشجويان شجاع و پيشرو دست در دست زنان و مردان و كارگران بايد در اين روز فرخنده يك صدا ديكتاتوری و استبداد مذهبی را محكوم و آزادی و دموكراسی را فرياد زنند تا اين روز بعنوان نقطه عطفی درحركت يك صد ساله دموكراسی خواهی ملت ايران در سالنامه های پرافتخارمان پررنگ تر گردد.

ميعادگاه ما ۱۶ آذر دانشگاههای ايران.




بهروز جاويد تهرانی
زندا ن گوهردشت كرج
۱۲ آذر ۸۹ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com