۱۳۸۹ آذر ۱۸, پنجشنبه

بهاور علاوه بر ۱۰ سال حبس به ۱۰سال ممنوعیت از فعالیت حزبی و رسانه‌‌ای حتی در فضای مجازی محکوم شده

وکیل عماد بهاور حکم صادره علیه موکل خود را سنگین دانست و گفت: بعد از گنجاندن نظریات بهاور، لایحه تجدید نظر را به دادگاه ارائه خواهم کرد.
به گزارش ایلنا، فریده غیرت از مطالعه حکم صادره از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برای عماد بهاور در روز گذشته خبرداد و گفت: روز گذشته موفق شدم بعد از چندین بار مراجعه به دادگاه انقلاب پرونده موکلم را مشاهده و متن حکم را یادداشت کنم. این در حالی است که در تاریخ هفتم آذرماه بهاور را از زندان به دادگاه منتقل کرده و حکم را حضورا به وی ابلاغ کرده‌اند.
وکیل بهاور با بیان اینکه طی روزهای آتی درخواست ملاقات با بهاور را به دادگاه ارائه می‌دهد تا برای تنظیم لایحه تجدیدنظر با موکل خود تبادل نظر کند، اتهامات بهاور را سنگین دانست و‌اظهارکرد : در جلسه دادگاه هم به صورت شفاها و‌هم به صورت لایحه در رد این اتهامات مطالبی را بیان کردیم که گویا به آنها هیچ توجهی نشده و همان کیفرخواست شدید درباره موکلم به صورت یک حکم سنگین تنظیم شده است.
وی اتهامات بهاور را «اجتماع وتبانی به قصد برهم زدن امنیت ملی»، «تبلیغ علیه نظام» و «عضویت در نهضت آزادی» عنوان کرد و افزود : در هر سه اتهام از سوی دادگاه حداکثر مجازات پیش‌بینی شده در قانون یعنی جمعا ۱۰ سال محکومیت برای موکلم در نظر گرفته شده و علاوه بر آن به عنوان مجازات تتمیمی، وی به ۱۰ سال ممنوعیت از هرگونه فعالیت حزبی و رسانه‌های و حتی فعالیت در فضای مجازی محکوم شده است.
غیرت ابراز امیدواری کرد که طی روزهای آینده با گنجاندن نظریات موکل خود، لایحه تجدید نظر را به مراجع قضایی ارائه کرده و حکم صادره در دادگاه تجدیدنظر شکسته شود.

۱ نظر:

تماس info.sedayezendani@gmail.com