۱۳۸۹ آبان ۲۲, شنبه

انتقال آيت الله بروجردی به مكانی نامعلوم


 

خبرگزاری هرانا - صبح امروز 22 آبان ماه ساعت 10 صبح آیت الله بروجردی از بند ویژه روحانیت به نقطه نامعلومی منتقل گردید.
بنا به اطلاع گزارشگران خبرگزاری حقوق بشر ایران "هرانا" به نظر می آید دور جدید فشارها و اذیت آزارها را علیه او آغاز نموده اند. اين در حالي است كه اکرم ولیدوست همسر آقای بروجردی بدنبال فشارهای وارده از جانب ماموران امنیتی اطلاعاتی رژیم، روز پنجشنبه 20 آبان ماه دچار عارضه قلبی گردید و هم اکنون در بیمارستان رجایی تهران بستری می باشد.
همسر اين روحاني مبتلا به آنژین صدری بوده و با تشدید فشارهای روحی و عصبی طی روزهای گذشته متاسفانه دچار سکته قلبی شد .
سید حسین کاظمینی بروجردی، روحانی ایرانی سرشناس و مخالف تئوری ولایت فقیه است. وی مخالف دخالت دین در سیاست و طرفدار جدایی دین از دولت و بازگشت به اصل دین سنتی است.
وی در نیمه شب یک شنبه ۱۶ مهر سال 85 نیروهای اطلاعاتی و تیم کماندوهای نیروهای ویژه به خانه بروجردی حمله‌ای چند جانبه را آغاز کردند و تعداد زیادی از مردم و محافظان خانه بروجردی را به همراه خود وی دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.
وضعیت هوداران بازداشده شده آیت الله بروجردی
از وضعیت و شرایط 6 تن از هوادران آیت الله بروجردی که در یورش گسترده روز دوشنبه دستگیر شدند هیچ خبری در دست نیست.
یورشهایی وحشیانه مامورین وزارت اطلاعات روز دوشنبه 17 آبان ماه از حوالی ساعت 16:00 آغاز گردید و تا ساعت 01:00 بامداد ادامه داشت.تمامی دستگیر شدگان به سلولهای انفرادی بند 209 زندان اوین منتقل شدند. از زمان دستگیری تاکنون از وضعیت و شرایط آنها هیچ خبری در دست نیست. خانواده های دستگیر شدگان برای اطلاع یافتن از عزیزانشان به مراکز مختلفی مراجع کردند ولی تا به حال به آنها پاسخ مشخصی داده نمی شود.
اسامی و مشخصات دستگیر شدگان هواداران آیت الله بروجری به قرار زیر می باشند؛
1- نرگس غفارزاده حدودا 52 ساله ،لیسانس زبان انگلیسی و تا به حال حداقل دو بار دستگیر شده است

2- مریم عظیمی 47 ساله ،متاهل و دارای 2 فرزند ،لیسانس ادبیات،خانم عظیمی پیش از این 2 بار دستگیر شدند و از ناراحتی حاد تنفسی که در جریان بازداشتهای قبلی دچار آن شده است رنج می برد. او همچنین از ناراحتی آرتروز رنج می برد.
3- محمدرضا صادقی حدودا 34 ساله و دارای فوق لیسانس کامپیوتر است. او پیش از این 2 بار بازداشت شده است. بار اول حدودا 4 ماه در سلول انفرادی بوده است و بار دوم در حدود 2 ماه در سلول انفرادی بسر برده بود و هر دو بار با قرار وثیقه آزاد شده است.آقای صادقی از ناراحتی قلبی رنج می برد.
4- رویاعراقی 41 ساله و دارای دکترای شیمی است.
5- طیبه حسینی 34 ساله متاهل و داری یک فرزند است.
6- فروغ همت یار 28 ساله،متاهل و دارای فوق لیسانس بهداشت است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com