۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

وزارت اطلاعات خانواده اسانلو را به مرگ تهدید کردند

بنابه بر گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" تهدیدات و جنگ روانی بازجویان وزارت اطلاعات علیه خانم زویا صمدی عروس منصور اسالو در هفته های اخیر به شکل جنون آمیزی شدت گرفته است.
بازجویان وزارت اطلاعات تماسهای تلفنی متعددی در طی روز با خانم زویا صمدی برقرار می نمایند و او را علنا تهدید به مرگ می کنند.این تهدیدات در هفته های اخیر به شکل جنون آمیزی علیه او ادامه دارد.بازجویان وزارت اطلاعات در مکالمات تلفنی خود با خانم صمدی به او گفته اند:« سری قبل را تجربه کردی. این بار دیگر مطمئن باش که زنده باقی نخواهی ماند.»
مامورین وزارت اطلاعات که همانند باندهای مافیایی و تبهکار عمل می کنند. مدتی قبل با یک عدد پژو و 2 موتور سوار به منزل خانم صمدی مراجعه کرده بودند. در آن زمان خانم صمدی و همسرش در منزل نبودند و وقتی که همسایه ها متوجه حضور مامورین وزارت اطلاعات می شوند سعی می کنند که تهدیدات خود را از طریق همسایه ها به گوش خانم صمدی و همسرش برسانند.این جنگ روانی و غیر انسانی بصورت روزانه علیه این خانواده ادامه دارد.
هدف از این اعمال پلید و ضد بشری بازجویان وزارت اطلاعات که رفتارهای باندهای مافیایی به خود گرفته اند این است که فشارهای روحی علیه خانواده اسالو و بخصوص علیه آقای منصور اسالو شدت بخشند.
خانم زویا صمدی پیش از این توسط بازجویان وزارت اطلاعات در خیابان ربوده شد و مورد شکنجه های وحشیانه آنها قرار گرفت که در اثر این شکنجه ها دچار صدمات جدی جسمی و روحی گردید و هنوز از آثار آن رنج می برد.خانم صمدی پس از ربوده شدن ناچار به ترک کار خود شد و برای ادامه درمان خویش در منزل باقی ماند.
لازم به یادآوری است که تصمیم گیری در مورد زندانیان سیاسی و خانواده های آنها توسط علی خامنه ای ولی فقیه گرفته می شود و اجرای آن تصمیمات به عهده دادستان تهران و بازجویان وزارت اطلاعات گذاشته شده است.
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران تهدیدات و جنگ روانی بازجویان وزارت اطلاعات که همانند باندهای تبهکار مافیایی علیه زندانیان سیاسی و خانواده های آنها عمل می کنند را محکوم می کند و از کمیسر عالی حقوق بشر و گزارشگر ویژه زنان و سایر مراجع بین المللی خواستار ارجاع پرونده جنایت علیه بشریت رژیم ولی فقیه به شورای امنیت سازمان ملل متحد برای گرفتن تصمیمان لازم اجرا می باشد.

فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران
23 مهر 1389 برابر با 15 اکتبر 2010
گزارش فوق را به سازمانهای زیر ارسال گردید:
کمیساریای عالی حقوق بشر
کمسیون حقوق بشر اتحادیه اروپا
سازمان عفو بین الملل
گزارشگران ویژه زنان و شکنجه سازمان ملل متحد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

تماس info.sedayezendani@gmail.com